ARNELAE'S PLACE
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

ARNELAE'S PLACE

Végéta*isme, Ecologie, Beauté & Santé, Vitamine B12, Protection & Lutte Animales, Débats...

AccueilAccueil  PortailPortail  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Le Deal du moment : -55%
Maillot de football FC Barcelona 2019/20 Vapor Match
Voir le deal
63 €

Philippines_:Voici_encore_2_adresses_é-mail_d'ambassades_;_

AuteurMessage
lachapelle linda
Ecureuil qui grignotte
Ecureuil qui grignotte
lachapelle linda

Féminin
Emploi : agente de sécurité
Loisirs : prendre soin de mes enfants et mes animaux

Philippines_:Voici_encore_2_adresses_é-mail_d'ambassades_;_ Empty
MessageSujet: Philippines_:Voici_encore_2_adresses_é-mail_d'ambassades_;_   Philippines_:Voici_encore_2_adresses_é-mail_d'ambassades_;_ EmptySam 20 Mai - 3:30

JE TRANSMET DE LINDA 19 MAI 06

Objet: Fw: [MilitantsPETA] Fw:__Philippines_:Voici_encore_2_adresses_é-mail_d'ambassades_;_vous_pouvez_utiliser_la_lettre_en_anglais_ci-dessous_que_je_leur_ai_envoyée,_si_vous_voulez.
Je transmets pour large diffusion.........Merci
ECRIRE ET A DIFFUSER..............

----- Original Message -----
From: meriem
Sent: Saturday, May 13, 2006 9:07 AM
Subject: Philippines :Voici encore 2 adresses é-mail d'ambassades ; vous pouvez utiliser la lettre en anglais ci-dessous que je leur ai envoyée, si vous voulez.

Adresses : berlinpe@t-online.de - stockholm@philembassy.se - consular@philembassy.se

Titre (Sujet ) : Request to the Ambassadors about the torture of dogs, cats and other animals in the Philippines

Texte du message :

Mrs. Delia Domingo Albert, Ambassador of the Philippines in Germany

Mr. Victoria S. Bataclan, Ambassador of the Philippines in Sweden

Excellencies,

- Please inform your Government of the growing disapproval all over the world about the way dogs, cats and other animals are treated in the Philippines;

- Please ask your Government to educate the Philippine people about a respectful and compassionate behaviour towards animals;

-Please ask your government to launch without further delay a campaign for sterilizing free of charge or at very low cost, stray and pet animals;

- Please induce or implement animal welfare laws.

The reputation of your country is at stake. Tourists are becoming hesitantly about visiting a country where they daily witness extreme brutality and cruelty towards animals.

I thank you in advance for transmitting my request to your government. We are bound to keep an eye on the course of animal treatment in the Philippines.

Respectfully,
Revenir en haut Aller en bas
http://lachapelle.express-forum.com/index.htm

Philippines_:Voici_encore_2_adresses_é-mail_d'ambassades_;_
Page 1 sur 1